Skupinové lekce CVIČENÍ PRO ZDRAVÍ

Vedle individuálních terapií mě baví vést také skupinová cvičení, se kterými mám již letité zkušenosti. Výhodou je, že se mnou na kurzu můžete konzultovat Váš zdravotní stav a nemusíte se bát cvičit ani v případě, že máte určitá zdravotní omezení.

Díky mému vzdělání jednotlivé cviky vybírám z široké řady fyzioterapeutických technik. Od jednoduchých strečinkových cviků, přes cviky zaměřující se na aktivaci svalů hlubokého stabilizačního systému páteře, kterými zpevňujeme naše tělo ,,zevnitř“, balanční cviky, prvky z jógy, Pilates až po metody vycházející z vývojových poloh umožňující oslovit naše tělo jako celek. Mezi ty patří např. akrální koaktivační terapie (ACT), na kterou mám certifikaci.

Jednotlivé lekce se snažím dělat pokaždé trošku jiné, vždycky však dodržuji správnou kontinuitu cvičení a dbám na jejich komplexnost tak, aby obsahovaly všechno důležité. Občas na konec lekce zařadím krátkou vědomou relaxaci nebo nácvik správného ergonomického zvedání se z podložky.

POKRAČOVÁNÍ KURZU CVIČENÍ PRO ZDRAVÍ OD ÚNORA 2022:

  • začátek kurzu: 3.2. 2022,
  • lekce budou probíhat pod mým vedením každý čtvrtek od 18:20 do 19:20 v malé skupince cvičících ve cvičebním sále Botanka centra volného času (mimo 10.3. – jarní prázdniny), cvičební pomůcky jsou v centru k dispozici,
  • počet lekcí: 12 + 2 lekce, kde budete mít možnost nahradit si zameškané, alespoň den předem omluvené lekce (omlouvejte prosím vždy emailem nebo sms), pokud nebudete mít žádné zameškané omluvené lekce, můžete si po domluvě tyto 2 lekce jednotlivě připlatit,
  • cena kurzu: 1800kč (150kč/lekci) – platí se předem před konáním kurzu převodem dle zaslaných pokynů,
  • Cvičí se v malé skupince max. počet účastnic je 6.

KURZ JE JIŽ NAPLNĚN. MŮŽETE SE PŘIHLÁSIT JAKO NÁHRADNICE.

Přihláška:

Vyplněním přihlášky potvrzujete, že souhlasíte s Obchodními podmínkami a GDPR

    Po obdržení přihlášky Vám budou zaslány údaje k platbě a zaslána faktura.

    Lekce zaměřuji na:

    – správné držení těla, napřimování páteře v průběhu cvičení

    – komplexní protažení nejčastěji zkrácených svalů

    – posílení svalů s tendencí k oslabení

    – aktivaci svalů hlubokého stabilizačního systému páteře

    – správný stereotyp dýchání

    – zlepšení vnímání vlastního těla, koordinaci pohybů a správné nastavení klenby nohou i rukou

    – zdokonalování motorických vzorů, které máme často nevědomě špatně naučené

    – nácvik správné ergonomie denních činností.

    Cvičení je vhodné:

    – jako prevence pohybových potíží, svalových dysbalancí a z toho plynoucích bolestí páteře,

    – jako kompenzace sedavého zaměstnání nebo jednostranného přetěžování,

    – při nadměrném stresu v práci nebo osobním životě aj.

    Cvičit je vhodné i v případě, že již nějaké zdravotní obtíže máte, např. při artróze, bolestech zad (vertebrogenního původu), skolióze, po úrazech (ne v akutní fázi) apod. Při závažnějších zdravotních potížích konzultujte vhodnost cvičení se svým lékařem, s dotazem vhodnosti cvičení se dále můžete obrátit i na mě.

    Zdravotní cvičení mohou díky mé odbornosti fyzioterapeuta navštěvovat i těhotné ženy, je však nutné upravit některé cvičební polohy a některé cviky zcela vynechat. V pokročilejší fázi těhotenství již doporučuji navštěvovat kurzy zaměřené přímo na cvičení v těhotenství. Vždy je nutné těhotenství lektorce co nejdříve oznámit a konzultovat vhodnost cvičení s lékařem.

    Co budete na cvičení se mnou potřebovat: pohodlné kalhoty, tričko, ponožky. Pokud Vám bývá více zima, vezměte si i lehkou mikinu, kterou můžete sundat až po chvíli cvičení. S sebou si doporučuji vzít také vodu a ručník na případné podložení pod hlavu apod.